Bilde —
Fra-boklanseringen-i-Bodø.jpg
Fiskarlaget holdt en jubileumsmarkering og lanserte boken i en markering i Bodø 24. juni med 100(!) gjester i salen. På første rad ser du fra venstre Bodøs ordfører og tidligere fiskeriminister Odd Emil Ingebrigtsen (H), fiskeri- og havminister Marianne Sivertsen Næss (Ap), leder Jan Roger Lerbukt i Norges Fiskarlag og stortingsrepresentant Bengt Rune Strifeldt (FrP).
Jan-Erik Indrestrand, Norges Fiskarlag
- Lisens:
- Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
- Kreditering:
- Jan-Erik Indrestrand, Norges Fiskarlag
- Opphavsrett:
- Jan-Erik Indrestrand, Norges Fiskarlag
- Filformat:
- .jpg
- Størrelse:
- 4032 x 3024, 3.02 MB