Bondesønnen Amund Fjeldstad fra Ringerike med bok om sunt bondevett

Amund Fjeldstad er bondesønnen fra Ringerike som reiste ut i verden og gjorde karriere. Et stykke ut i karrieren innså han at årsaken til suksessen i det store og hele var det han hadde lært hjemme på gården i oppveksten: å bruke sunt bondevett. Torsdag 6. september kl. 17.00 lanseres boken i forlagshuset Cappelen Damm.

Hva har sunt bondevett med moderne forretningsliv å gjøre? Mer enn vi gjerne vil tro, viser det seg. For Fjeldstad ga oppvekst på gård og en hverdag med griseslakt og gårdsturisme en ballast som har hatt stor betydning for hans karriere. I boka Sunt bondevett på jobben forteller han om en entusiastisk mor som aldri så problemer, bare muligheter. Og en far som sindig bygde stein på stein. Det handler om å kjenne seg selv og å satse på det du liker og er best på.

I boka skriver Fjeldstad om et vendepunkt i sin egen karriere: « … jeg hadde lyst til å gjøre mer av det jeg fikk gjort minst av, og mindre av det jeg gjorde mest av». Så gjorde han nettopp det og har aldri angret et sekund. Han skriver videre: «Jeg finner mye verdifullt når jeg tenker tilbake på mine røtter på Ringerike. Denne boka er for deg som søker retning i arbeidslivet, vil ha mere moro, sove godt hver natt og lykkes i jobben».

Boka er illustrert med fotografier av Julia Marie Naglestad.

Kr 349,-

Amund Fjeldstad (f. 1961) er vokst opp på Ringerike og i dag bosatt i Oslo. Han har over 20 års erfaring innen markedsføring, salg, motivasjon, kommunikasjon og ledelse, og kan vise til solide resultater både nasjonalt og internasjonalt. Han har bakgrunn som direktør i det amerikanske konsulentselskapet Gartner og er i dag grunnlegger og leder av Fjeldstad & Partners.  På fritida driver han med kampsport og ørretfiske. Han har tidligere utgitt bøkene Opptur – om kommunikasjon og positiv tenkemåte og Solgt – om salg, språk og påvirkning. Kontaktinfo: Privat: 22560387 / Mobil: 92020250 / E-post: amund@fjeldstadandpartners.no

Kontakt i forlaget: Anne Østgaard

Telefon: +47 21 61 75 85 / Mobil: +47 971 64 649 / Sentralbord: +47 21 61 65 00

E-post: anne.ostgaard@cappelendamm.no