Gå videre til innhold
Norsk eventyrsuksess: Historien om Moods of Norway blir bok

Pressemelding -

Norsk eventyrsuksess: Historien om Moods of Norway blir bok

Kommer 17. oktober: «Moods of Norway – Hvordan gjøre bestemor stolt»

Her er hva som skjedde da en rosa traktor full av blomstrete cocktaildresser, boblevann og vafler kjørte rett inn i internasjonal moteindustri.

- Vi har så vidt begynt, sier gutta med èn milliard kroner i omsetning og flere hundre ansatte.

De startet med tomme hender, en nachspiel-idé og et verdenskart med påskriften «Is this it?». I løpet av ti år har selskapet med Simen Staalnacke, Peder Børresen og Stefan Dahlkvist i spissen gått fra å være en sped gründerbedrift til å kle opp internasjonale stjerner og drive butikk i verdensmetropolene Los Angeles og New York.

«Moods of Norway – Hvordan gjøre bestemor stolt» tar leseren med bak kulissene på gründernes eventyrlig reise fra idé til suksess, gjennom ufortalte historier og fantastiske bilder. Den forteller om hemmelighetene bak en av Norges største mote- og gründersuksesser, og hvor langt man kan komme med kreativ lekenhet, troen på egne ideer og viljen til å satse på dem.

For intervju eller presseeksemplarer kontakt Cappelen Damm: kristine.kleppo@cappelendamm.no/ 47374123/ 21617586


Emner

Kontakter

Tone Hansen

Tone Hansen

Pressekontakt Kommunikasjonssjef 92435573
Ole Bjerkebakke

Ole Bjerkebakke

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig Skjønnlitteratur +47 905 91 564
Vibeke Christiansen

Vibeke Christiansen

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig livsstil og krim & underholdning 41299950
Julia Kleppestø Selbekk

Julia Kleppestø Selbekk

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig barne- og ungdomsbøker 41208500

Norges største bokforlag med utgivelser innen de fleste fagområder

Cappelen Damm er Norges største forlag. Forlaget utvikler, formidler, selger og distribuerer kunnskap, kultur og leseopplevelser til voksne og barn.